Kauffeld in
Amerika en Canada 2010
Hieronder staat het reisverslag van 31 aug 2010
Vanochtend hebben we eerst een beetje uitgeslapen. Daarna op ons gemak de koffers ingepakt en de camper veegschoon gemaakt. We hadden tot 15.00 uur de tijd om de camper in te leveren. Daarom gingen we eerst nog even wat shoppen. We hadden voor Anouk nog geen goede gympen gevonden voor van de winter.

We reden naar de Westgate Mall en wat een ontzettend mooi winkelcentrum was dat. Mooie winkels rondom een plein met fonteinen. Anouk vondt hier mooie DC schoenen en Joris ook nog een paar. Hij kan met zijn maat 47 bij ons niet zo gemakkelijk schoenen vinden, dus vooruit dan maar. Het tweede paar was hier voor de helft, dus nam Anne-Marie ook nog maar een paar Puma's mee. Die van haar waren deze vakantie wel heel erg versleten. We gingen nog een enorme sportzaak binnen, waar ze echt alles op het gebied van sport en outdoor verkochten. Zo was er ook een hele afdeling met geweren en patronen. Ongelofelijk dat dit hier zo verkocht mag worden. Verder vondt Anouk hier ook nog het laatste boek van een serie die ze deze vakantie bij elkaar gekocht heeft. Na nog een laatste beker café latte van de Starbucks gingen we weer terug naar de camper. Op de parkeerplaats aten we nog een broodje hotdog en het laatste restje aardappelsallade en toen gingen we op weg naar Cruise America.

Om 14.00 uur leverden we de camper in. We maakten nog twee gezinnen blij met onze stoeltjes en toen stond de taxi alweer klaar om ons naar het Quality Inn Airport Hotel te brengen. Nou ja hotel, meer een motel met in het midden een zwembad. Niet heel luxe, maar goed genoeg voor een nachtje. We hadden geen zin meer om de stad in te gaan. Je kan hier Temple Square van de Mormonen gaan bekijken, maar dat is niet zo aan ons besteed. Het was intussen 23 graden geworden en zonnig. Dus zijn we lekker een paar uurtjes bij het zwembad gaan liggen. Daarna zijn we aan de overkant gaan eten bij de Denny's. Nu nog even douchen en de site bijwerken en dan naar bed.

Morgen gaan we als ontbijt een lekker broodje halen van de Subway aan de overkant en dan staat als het goed is om 8.00 uur de shutlle alweer klaar om ons naar het vliegveld te brengen.