Double click Amerika 2014
Donderdag 7 augustus ging om 6.30 uur de wekker. Toen we door de tuindeuren keken zagen we net twee hertjes voorbij komen. Wat ligt deze villa toch mooi. Na een snelle douche ontbeten we en stopten we de laatste spulletjes in de koffer. Nog even de vuilniszakjes in de kliko en de laatste handdoeken in de wasmand, want we wilden de villa ook weer netjes achterlaten. Iets na 8.00 uur gingen we op weg naar Orlando International Airport. De auto was snel ingeleverd en toen snel op weg naar de incheckbalie van American Airlines. Daar bleek onze bagage toch iets te zwaar te zijn. Gelukkig hadden we tijd genoeg, want we hadden net gezien dat onze vlucht wat vertaging had. We pakten wat dingen over in andere koffers en in de handbagage en toen waren de koffers alle vier netjes 23 kilo. We hebben dan ook best veel gekocht. We waren al  weer snel door de paspoort- en bagagecontrole heen en konden al snel boarden.
7,8 aug 2014
De vlucht kwam iets later dan gepland aan op JFK in New York. Niet erg, want we hadden een ruime overstaptijd. We gingen lunchen in de foodcourt en kochten nog een lekker geurtje in de tax-free shop. Daarna gingen we alvast naar de gate. Hier vermaakten Anne en Anouk zich met het samen kijken naar de film Frozen. Met een Café Latte van de Starbucks en de sugar cinnamon pretzels van Auntie Anne's ging de tijd toch nog snel. We konden op tijd boarden, maar helaas kwamen we in een file van vliegtuigen terecht die op wilden stijgen. Daardoor hadden we toch nog een uur vertraging. Geen nood, want ook in Londen hadden we genoeg overstaptijd.

Het vliegtuig zat maar half vol. Erik en Joris hadden lekker ruime plaatsen bij de nooduitgang en Anne en Anouk hadden een rijtje van drie met zijn tweeën. Bij het opstijgen zagen we aan de overkant van het water nog even de skyline van Manhattan liggen. Wel met veel smog, dus foto's maken lukte niet zo goed. Onderweg hadden we nog flinke turbulentie. Dit hadden we nog niet eerder zo erg meegemaakt. Gelukkig duurde dit maar even.
Zo'n zes uur later kwamen we aan bij Londen Heathrow. Ook hier was het druk en moesten we eerst een paar rondjes vliegen voordat we konden landen. Hierdoor zagen we wel mooi het centrum van Londen liggen. Vooral de Theems en de London Eye waren goed te zien. Ook zagen we even later Windsor Castle goed liggen. Na de landing werd het tijd voor het ontbijt. Het eten in het vliegtuig was helaas niet zo denderend geweest. We aten weer wat bij Giraffe, maar echt trek hadden we niet. Daarna liepen we naar de gate en konden ook hier alweer snel boarden. Drie kwartier later waren we in Brussel. We hadden al snel onze koffers te pakken en belden de shuttle die ons weer naar de parkeergarage bracht.
Rond één uur waren we thuis en werden de koffers alvast uitgepakt. We legden nog even bij elkaar wat we allemaal hadden gekocht. Best wel heel erg veel en dan zitten er nog wat dingen bij de was. En zo kwam er een einde aan alweer een prachtige reis. Het reizen in een camper is weer heel goed bevallen. Altijd je huisje bij de hand. We hebben er 2016 mijl mee gereden, dat is 3225 kilometer. Ook de laatste week in de villa was erg fijn. We willen hier zeker nog een keer terug. Misschien wel als afsluiting van een volgende vakantie. De Chevrolet Captiva reed lekker en was een prima auto voor ons weekje Orlando. We hebben hiermee ook nog eens zo'n 326 mijl gereden, 522 kilometer. Alles bij elkaar dus 3747 kilometer. De afwisseling van natuur, steden, shoppen en pretparken vonden we erg fijn. Daarom is het ook moeilijk om te zeggen wat we nu het leukste vonden. Het was gewoon een hele fijne vakantie waar we nog met veel plezier op terug zullen kijken.