Double click Amerika 20122011
Vandaag werd een reis- en relaxdag. Vroeg op om de koffers in orde te maken. Door het tijdverschil is dit nog steeds geen enkel probleem. Intussen haalde Erik een broodje bij de Subway voor ons ontbijt. Keurig op tijd stonden we beneden. We hadden de avond van te voren al een taxi besteld, maar daar was iets mis mee gegaan. We kregen koffie en thee en er werd opnieuw een taxi besteld. Intussen kregen we een berichtje dat onze vlucht anderhalf uur vertraagd was en hadden we ineens weer tijd genoeg. We waren al snel bij het Ronald Reagan Airport waar we op ons gemak de website weer in orde maakten en om 11.30 uur konden we boarden. Bij het opstijgen zagen we naast het vliegveld nog goed het Pentagon liggen en in de verte nog het Washington Monument en het Capitol.
13 juli 2012
De vlucht duurde anderhalf uur en we kregen wat drinken onderweg. In Chicago moesten onze horloges nog een uur terug. We hebben nu dus een paar dagen zeven uur tijdverschil met Nederland. Onderweg naar de bagage haalden we iets te eten bij de Mac Donalds en dit aten we bij de bagageband op. Gelukkig waren alle vier de koffers er weer. We konden met een shuttle mee van de autoverhuur naast ons hotel en al snel waren we bij het Hampton Inn Chicago O'Hare. We kregen weer een mooie ruime kamer. Er is een klein zwembad en de hele dag complimentary koffie en thee. We hebben lekker even niets gedaan en vroeg in de avond zijn we gaan eten bij de Italiaan iets verderop. Wijs geworden van de vorige keren in Amerika bestelden we de kleinste pizza, maar zelfs deze was nog enorm. Ze waren wel heel lekker en ook Anouk's pasta smaakte goed. Daarna lekker slapen. Morgen gaan we Chicago verkennen.